Başlangıç » Eğitim Haberleri » 2013-2014 Eğitim Yılı Egzersiz Planları

2013-2014 Eğitim Yılı Egzersiz Planları

2013-2014 Eğitim öğretim yılında uygulanacak egzersiz programları ve egzersiz planları aşağıdaki linkte verilmiştir.Egzersiz planları hafta içi ve hafta sonu olmak üzere planlanmıştır.İstekleriniz olursa konu altına yorum olarak yazabilir.Egzersiz planlarında gerekli gördüğünüz yerleri değiştirin.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 5.675 takipçiye katılın

